Logo

Welkom bezoeker, u kunt inloggen of een account aanmaken.

Veel gestelde vragen

Algemeen

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Als je zeker wilt weten dat een product op voorraad is, mail ons dan het product(nummer) door via info@wheeloutlet.nl. Je ontvangt dan direct de verwachte levertijd.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden bij ons op maandag t/m vrijdag tot 15:00 uur verwerkt. Producten die op voorraad liggen worden vaak dezelfde dag nog verstuurd. Indien de bestelling niet op voorraad ligt en de levering langer kan duren zullen wij z.s.m. contact met je opnemen. Wil je weten hoe lang het duurt voordat je bestelling binnen is? Neem dan contact met ons op via info@wheeloutlet.nl.

Het product dat ik zoek staat niet op de website, wat nu?

Ons assortiment is blijvend groeiend, het kan daarom zijn dit product nog niet aan de webshop is toegevoegd. Dit betekent echter niet dat wij het gewenste product niet kunnen leveren, aarzel daarom niet en mail ons je verzoek. In de meest gevallen kunnen wij dit item ook leveren. Je kunt ons bereiken via info@wheeloutlet.nl.

Ik wil mijn aankoop graag laten monteren, kunnen jullie dit verzorgen?

Het verzorgen van montage kunnen wij. Wij hebben een montage locatie waar wij banden op de velgen kunnen plaatsen en uw nieuwe velgen onder uw auto plaatsen. Vraag naar de mogelijkheden.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen via de webshop?

Je hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Een bestelling plaatsen kan bij ons op 3 manieren: 1 inloggen, 2 een account aanmaken, 3 direct af te rekenen zonder account aan te maken. Het creëren van je persoonlijke account zal shoppen bij toekomstige orders wel makkelijker maken, want je hoeft nooit meer je persoonsgegevens in te voeren.

Ik heb een technische vraag over een product, kan ik hiervoor bij jullie terecht?

Maar natuurlijk! Mocht je een specifieke vraag hebben over een bepaalde velgen, of de pasvorm ervan, dan hebben wij vaak al een antwoord voor je klaar. Mocht je een complexere vraag hebben, dan kan het zijn dat dit even uitgezocht moet worden, we komen hier dan zo spoedig mogelijk op terug. Neem gerust contact met ons op via info@wheeloutlet.nl.

Betaal ik verzendkosten?

Wij versturen al onze producten gratis. Dit kan een besparing opleveren tot wel 40 euro!

Hebben jullie een bezoekadres?

Wij hebben een bezoek- en showroomlocatie voornamelijk. Heb je een product gezien die je graag vooraf wilt bekijken, voelen en eventueel bij de auto zou willen passen? Wij hebben natuurlijk wel een aantal showroommodel velgen liggen. Wil je langskomen? Informeer altijd even van te voren via info@wheeloutlet.nl!

Mijn velgen passen niet, wat nu?

Wheel Outlet gaat aan de hand van uw bestelling zo goed mogelijk na of de door u bestelde set velgen geschikt zijn voor uw auto. Toch kan het voorkomen dat een set velgen niet op uw auto past. Een velg kan immers wel geschikt zijn voor een type auto, maar voor speciale uitvoeringen of bij aanpassingen aan de auto niet meer passen:

- Grote of aangepaste remklauwen, 
- Een verlaagde auto,
- Geen originele naaf
- Oudere auto's (classics)

Indien u uw velgen ontvangt en u twijfelt of deze passen, monteer uw velgen niet(!)* en neem contact op met Wheel Outlet. Wij zullen puntsgewijs nagaan waar een eventueel probleem kan liggen en u proberen te helpen een oplossing te vinden.

* Wheel Outlet hanteert een zichttermijn van 7 dagen. Na afloop van de 7 dagen zichttermijn komt de koop definitief tot stand. De artikelen worden dan niet meer teruggenomen. De zichttermijn eindigt ook wanneer u een band en/of wiel in gebruik neemt. U neemt een band en of wiel in gebruik door te beginnen met het monteren van de band op een wiel of vise versa. Wanneer u de band in gebruik heeft genomen voordat de zichttermijn van 7 dagen is verlopen, dan bent u eveneens definitief eigenaar van de in gebruik genomen artikelen en worden de betreffende artikelen niet meer teruggenomen.

Buster